Szolgáltatás igénylése

Küldd el ékszeredet szervízelésre.

Hogyan működik a Petrals szerviz?

1. Töltsd ki az itt található szerviz űrlapunkat.

2. A megadott e-mail címre egy automatikus üzenetet küldünk, amely tartalmazza a visszaküldési címet. Ha nem látnád az üzenetet pár percen belül, kérjük a SPAM mappát is ellenőrizd.

3. Miután ékszered megérkezett, szakértőink átvizsgálják, és részletes árajánlatot küldünk emailben – csak akkor kezdjük el a munkát, ha azt jóváhagyod. Árajánlatot a legtöbb ékszer esetén a beérkezéstől számított 10 munkanapon belül küldünk .Az elfogadott munkákat jellemzően 2 héten belül befejezzük.

4. Az elkészült darabot ragyogóan tisztán, azonnal viselhető állapotban küldjük vissza számodra – méltó formájában. 

A szervizre küldött ékszer szállítási költsége a feladót terheli, a visszaküldés díját azonban ügyfélszolgálatunk vállalja.

Bármilyen kérdés esetén kérjük írj a hello@petrals.hu e-mail címre.

Milyen egyéb részleteket érdemes még ismernem?

  • Küldés előtt ügyelj arra, hogy az ékszer megfelelően védett legyen. Erősebb postadoboz vagy buborékos boríték ideális a legtöbb esetben.
  • Kérjük, ne küldd el az eredeti csomagolást, különösen, ha érzelmi értékkel bír. Mi biztosítjuk, hogy az ékszert biztonságosan és esztétikusan juttatjuk vissza hozzád.
  • Javasoljuk, hogy a csomagot biztosítsd, és megbízható futárszolgálattal add fel.
  • Kizárólag Petrals ékszerek jogosultak erre a szolgáltatásra.
  • A beérkezést követően szakértői diagnosztikát végzünk, amely alapján árajánlatot adunk.
  • Egyes vizsgálatok során az ékszert részben szét kell szerelnünk (pl. zár vagy foglalat ellenőrzéséhez).
  • Amennyiben elutasítod az árajánlatot, nem tudod biztosítani a kért dokumentumokat  a termék visszaküldésre kerül az átvételkori állapotában.
  • Garanciális, díjmentes vagy már előzetesen jóváhagyott értékhatár alatti szerviz esetén nem készül költségbecslés – ilyenkor a szerviz automatikusan elvégzésre kerül.

1. Töltsd ki az itt található szerviz űrlapunkat.

2. A megadott e-mail címre egy automatikus üzenetet küldünk, amely tartalmazza a visszaküldési címet. Ha nem látnád az üzenetet pár percen belül, kérjük a SPAM mappát is ellenőrizd.

3. Miután ékszered megérkezett, szakértőink átvizsgálják, és részletes árajánlatot küldünk emailben – csak akkor kezdjük el a munkát, ha azt jóváhagyod. Árajánlatot a legtöbb ékszer esetén a beérkezéstől számított 10 munkanapon belül küldünk .Az elfogadott munkákat jellemzően 2 héten belül befejezzük.

4. Az elkészült darabot ragyogóan tisztán, azonnal viselhető állapotban küldjük vissza számodra – méltó formájában. 

A szervizre küldött ékszer szállítási költsége a feladót terheli, a visszaküldés díját azonban ügyfélszolgálatunk vállalja.

Bármilyen kérdés esetén kérjük írj a hello@petrals.hu e-mail címre.

  • Küldés előtt ügyelj arra, hogy az ékszer megfelelően védett legyen. Erősebb postadoboz vagy buborékos boríték ideális a legtöbb esetben.
  • Kérjük, ne küldd el az eredeti csomagolást, különösen, ha érzelmi értékkel bír. Mi biztosítjuk, hogy az ékszert biztonságosan és esztétikusan juttatjuk vissza hozzád.

  • Javasoljuk, hogy a csomagot biztosítsd, és megbízható futárszolgálattal add fel.
  • Kizárólag Petrals ékszerek jogosultak erre a szolgáltatásra.

  • A beérkezést követően szakértői diagnosztikát végzünk, amely alapján árajánlatot adunk.
  • Egyes vizsgálatok során az ékszert részben szét kell szerelnünk (pl. zár vagy foglalat ellenőrzéséhez).
  • Amennyiben elutasítod az árajánlatot, nem tudod biztosítani a kért dokumentumokat  a termék visszaküldésre kerül az átvételkori állapotában.

  • Garanciális, díjmentes vagy már előzetesen jóváhagyott értékhatár alatti szerviz esetén nem készül költségbecslés – ilyenkor a szerviz automatikusan elvégzésre kerül.